Üniversitemiz Meslek Yüksekokullarından mezun, yaklaşık 561 öğrenci Dikey Geçiş Sınavında (DGS) elde ettikleri başarı ile 4 yıllık eğitim veren lisans programlarında eğitimlerine devam etme hakkı kazandılar.
2019 yılı itibari ile DGS’de başarı göstererek fen, sosyal, sağlık ve turizm alanlarında lisans eğitimi veren programlara yerleşen meslek yüksekokulu öğrencilerimizi, bu başarının sağlanmasında emekleri olan değerli öğretim elemanlarımızı tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.


